25 February 2011

RuGi Nya

ruginya,,,

serius saya rasa rugi sebab tak prepare, because dont know the first interview just through the phone and i'm not prepare anything =( tsk tsk.. tang soalan-soalan biasa boleh lar jawab but aku jawab laju-laju <---- ye lah hati gementar

tapi question tang tanya pasal company die tue, aku just tahu pasal program jer! shit lar....
aku dah lama apply graduate programme nie, jadik nya aku ingat tak dapat, aku ignore jer, sekali kol and interview through phone, aku dah tak ingat company nie pasal apa =( huwarrghhh rasa rugi sangat sebab not prepare...kalau ada rezeki dia panggil for second interview, inshaALLAH..

tak apa lah mieza, Allah sentiasa ada bersama hambanya, rezeki kita dimana-mana, yang penting jangan putus-putus berdoa... Ya Allah, murahkan rezeki ku dan permudahkan segala urusan ku...Amiinnn...




1 comment:

  1. hadoiii... intvw thru phone? gugup!! ada terasa mcm panggilan hangit tak?

    ReplyDelete