06 December 2011

Perkahwinan India


first time pergi wedding India, so agak teruja bebenor,,hik hik...
tak ramai kawan lain bangsa macam nie lah gayanya,,,

bersungguh-sungguh nak g tengok tau..hehe nasib baik kawan office farrid ada jemput pergi wedding dia, dapat lah aku pergi wedding India nie...

yang perempuan tu lah member office farrid...
Upacara ni ada kat atas pentas, Farrid pas kan camera dia kat aku, biarkan aku yang tangkap gambar =)

aku tak tunggu lama pon, makan pon tak..
sebab rushing nak pergi wedding kat tempat lain pulak..cuti sekolah ni memang banyak invitation kan...bertindih-tindih lak tu...


pastu tengok-tengok macam aku sorang je yang pakai baju kurung, hehehe yang pakai tudung ada jer, yang member farrid lah pon yang pakai tudung tu, tapi diorang pakai seluar jer, hee~

ok lah, tak ada lah bau minyak or bunga pon bila masuk, tak bau pape pon, cuma asap je banyak,,hehe

p/s : buat Geetha(member office farrid), Selamat Pengantin Baru =)


No comments:

Post a Comment