30 December 2011

Hassan Mee Rebus

 Hassan Mee Rebus, mee rebus terbaik lah kat Melaka, aku sanggup ni balik Melaka daripada Putrajaya pagi-pagi, nak makan Mee Rebus Hassan punya pasal, kalau balik malam jumaat tue, confirm lah pagi tu TAKKAN pergi breakfast =P

mee rebus terbaik! siap mintaq kuih lebih...dasar kuat makan...

Yang jadi mangsa peneman makan Mee Rebus, tak lain tak bukan, mesti lah encik tunang saya =P

semangatnya awak makan Ahmad Farrid...tapi takpe, saya tetap sayang =)

dah makan mee rebus yang kuih lebih, tambah rojak pulak...
kedua-dua nya memang terbaik....


kalau awak-awak semua nak cuba, pergi lah ke Hassan Mee Rebus nie kat Ujong Pasir, jalan nak ke Kampung Portugis...cuba google map =P good luck!

3 comments:

  1. gulp gulpppp telan air liur kita tengok entry ni !

    ReplyDelete
  2. alamak...dah ramai kecur air liur nie...hehehe

    ReplyDelete