01 December 2011

Ada orang belanja MAKAN..nyum nyum...


Entry kesinambungan daripada entry 11.11.11
Masa nie aku tunggu kot-kot ada miracle berlaku kan…
Tetapi miracle nya ialah, aku di belanja makan oleh Farrid… ~makan lagi =P~
Celebrate dapat pekerja cemerlang untuk bulan 10 kot =P aku ingat-ngat lupa…heheheh

Dia tanya nak makan mana,,,aku laju-laju jawab Windmill..hehe dah lama kan tak makan windmill, Kat KL tak ada, kat Melaka je ada Windmill nie, so, memang mengidamlah chicken chop dia…

Chicken chop dia memang terbaik…sebab ayam dia GRILL…

Saje bagi korang terliur waktu-waktu lapar macam nie…kah kah kah,,,,

Ini untuk Farrid which is Fish and Chip…sedap jugak…

Untuk pencuci mulut, kitorrang mintaq banana split


Muka tuan tanah harus lah ada kan…kalau tak ada, tak sempurna lah entry makan nie…hehehehe



Farrid senyum macam Gigirl =P
Makan dulu….kalau siapa-siapa yang mengidam chicken chop tue, cepat pergi lunch, lagipon sekarang kan dah lunch hour…jangan salahkan aku sebab keluarkan entry ni..hee~
Daaaa~~


No comments:

Post a Comment