01 December 2011

Majlis Pertunangan Mieza & FaRRid…20.11.2011



Majlis pertunangan Mieza & Farrid

Hee~ malu saya.. Selalu cerita pasal tunang or wedding org lain..kali nie cerita pasal majlis tunang sendiri.. Janggal rasanya =P
Ingat nk tunggu gambar daripada photographer, baru nak update tapi tangan nie terasa gatal je nak update kan…
Izinkan lah tangan ini menaip dengan pantas nya…hehe

Tarikh 20.11.2011 dipilih oleh Farrid aka En.Tunang dan tarikh pernikahan dipilih oleh aku sendiri… Tema daripada pihak aku ialah BIRUPINK, asalnya nak warna biru jer…tapi farrid nak jugak warna pink..maka terhasil lah warna biru pink…hehe
Tapi ok lah, cantik jugak combination colour tue kan…..

Tema daripada pihak lelaki ialah MERAHPUTIH, ye lah dia kan MAN U..tapi time wedding tak nak merah ok =P ~dah warning!!~ hehe

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi hadir, saya jemput tak ramai pon, sekadar kawan-kawan yang rapat jer…bukan tak nak jemput…tapi masa wedding, PASTI anda-anda semua akan dijemput =)

Dayah, satu-satunya kawan baik masa di MRSM Muar and sanggup dating aku nya majlis even keseorangan…thx a lot Dayah..
dayah, nak book jadi pengapit nanti, boleh? =)

Kumpulan daripada UiTM Dungun, Terengganu… kecuali Dayah…hehehe nasib baik boleh ngam semua kan =) good good…

Ini dia en.tunang aka Ahmad Farrid…


Kawan baik since sekolah rendah..dari kecil memang tak boleh dipisahkan…hehehehe
Segala hantaran, pelamin (walaupun dah nampak sikit-sikit) akan ku update kemudian…
Orang cakap orang dah tunang ni darah manis dan ada cabaran bertunang, aku berharap dan berdoa agar hubungan kami berkekalan serta berjalan dengan lancar..Amiinnn… 


2 comments: