06 December 2011

FaRRiD MieZa Part 8


hahahaa bila ingat balik, kelakar lah, tak malu nya aku masa tue, dah lar first time makan sesama, makan banyak pulak tue =P
apalah farrid fikir pasal aku masa nie.......

bersambung.....

Nasib baik dia ok jer, bila aku nak order air lagi satu …
Mungkin sebab ini kali pertama kami berjumpa, dan macam-macam cerita kami bercerita sampai haus dibuat nya…
Salah satu perkara yang kami bualkan….

Farrid : cantik tak MyV SE tu?
Aku : cantik, kale putih…
Farrid : Saya suka kale merah..cantik jugak kan…
Aku : Putih lagi cantik..

Terdapat perbezaan pendapat disitu…memang dia peminat MERAH walaupon pertama kali aku terjumpa dia dengan berpakaian kemeja pink..
Habis makan dan berbual kosong, kami berpisah dan minta untuk berjumpa semula nanti..aku hanya tersenyum….

Ok, aku selesa berada disamping nya, berbual dengan nya…sangat selesa…tapi ini baru permulaan, akhirnya aku terbuka fikiran untuk keluar berdua dengan nya…bak kata orang ‘date’..
Kami merancang berjumpa di Dataran Pahlawan, Melaka dan Farrid meminta aku memakai baju berwarna oren…

Kami pergi secara berasingan, dia menaiki motor dan aku menaiki kereta..

Aku : awak, saya dah sampai, saya tunggu dekat toilet cantik ea?
Farrid : toilet cantik kat mana?
Aku : awak cari lah.
Farrid : ok

Kejam betul suruh cari sendiri kan, hehe
“Alar, takkan tak tahu kot, kata orang Melaka” bisik hati kecilku

dari sayup-sayup, aku ternampak lelaki memakai baju berwarna oren long sleeve..dan mata nya seperti mencari sesuatu... bibirnya mula menguntum kan senyuman sejurus ternampak aku... aku hanya perhatikan nya =) 

Farrid : Hai
Aku : Hai, jumpa lak toilet cantik?
Farrid : Saya tanya bangla tu...hehe dia terpinga-pinga jer..
Aku : hehehehe

kami keluar sekadar makan bersama dan selebihnya hanya berjalan dan terus berjalan sambil berborak...

before balik,
kami makan ABC kat satu kedai makan kat Duyong jugak, dekat jelah dengan rumah aku....masa ni aku terasa macam seronok bersama dia, macam tak nak berpisah, dia pon ada perasaan yang sama seperti ku...

itu lah kali pertama aku 'date' dengan dia............

bersambung.........

No comments:

Post a Comment