30 July 2009

TaK SaBaR nYeeeeeeee

title tak boley blah...tp memang aku tak sabar pon nak tunggu saat ney..
tak de apa pon, just nak wat surprise sambut birthday dia jer..

lambat lagi birthday die, tp aku nak sambut jugak,,,ada korang kesah,,
lagipon, tak pe lar kan sambut awal-awal,,,
aku nak sambut jugak...

aku jumpe akak anis tue kul4 gitu kat melaka mall..aku amik kat sana jer..
bagus akak nie, "kak, nanti saya order kat akak lg taw, kita jumpe kat melaka mall lg"
wahhh,,gitu...

aku terus pegi tomyam klasik booking meja dengan makanan sekali..
ups,,die tak taw aku dah siap order taw...shhh....
senang nanti terus duduk jer..hehe siap tumpang cupcake lg,,
mintaq-mintaq lar jadik surprise nie..
aku tak pena taw buat surprise untuk bf..first time nie...

aku booking kat tempat meja jepon,,alaaa yang kena duduk bersila tue,,
dia pon tak pena kan duduk kat situ..
aku pon book kat situ...

tak sabar nye nak tunggu malam ney...

daa~~



No comments:

Post a Comment