27 July 2009

haPPy beCoMinG 48th BiRtHdAy

hari ahad pulak aku habiskan masa dengan family aku..
dah alang-alang si ayeen ada kan..
alang-alang lagi,,hehe

aku pon ajak ayeen g beli kek besday mama dengan ayah..
sebenarnya, birthday diorang tak sampai lagi,,
saja je sambut awal..

masuk je rumah,,

mama: kek siapa tue?
aku: kek mama dengan ayah lar,

mama: wah, advance.

aku: hehe..jom lar kita g kat tasik..



nie lar kek yang aku beli, kongsi dengan ayeen..
kek apa ntah nama nye,,aku lupa...tua da aku nie, asik lupa jer,,hee~~


apasal aku menyangkung tue,,ayeen yang tgkp gmbr nie,,die tak suke inteframe,,bagus betul...kasik akak ko nie masuk dalam ini gambar,,hahaha...


happy 48th besday to mama and ayah..



nyum~~ sedap lar jugak kek nie..

sebenar nye aku nak beli cup cake tapi tak jumpa lak kedai die,
beria satu melaka aku cari kedai kek...tipu lar satu melaka..hehe

tiba-tiba on the way nak balik rumah..
sedang aku mngelamun memikir kan sesuatu..
aku teringat kat duit aku yang kurang rm10..
waa~~ akak kedai kek tue kira harga kek tue lebih 10 hingget lar...

nak g balik,resit tak de lak..
aish...cane nie,,nak jugak duit aku tue,,

nak wat cane, halal kan je lar.. salah aku jugak...=(

iklan: pagi ahad jugak,alip jatuh sehingga menyebabkan tangan dia patah,,

daa~~



No comments:

Post a Comment