24 July 2009

PaGi KejADian

pagi kejadian..

aku bangun begitu awal even aku tidak solat,
tidak lor awal bebenor, tp awal lar dari selalu kalau kelas start kul2 petang,hehe
hari khamis kelas aku kul2 petang.

aku pon duduk kat ruang tamu, tunggu masa nk g bli tket balik melaka.
pastu housemate aku kol lecture die samada ada kelas ke tak.
then, lecturer kata ada.

so, aku pon terus buat asgment yang aku tak wat malam tadi,hehe
taut beb,,tiba-tiba ada kelas lak kan..
then, aku pon tak jadi nak beli tiket.
lagipon mpp baru nak meeting dengan pengarah,

masa duduk depan tue aku pon mengarut2 lar dengan housemate aku.

aku: kenapa lar uitm je yang kena?
jihah: a'ah itu lar, u lain tak dok pong yang kena.
aku: oho, mesti student uitm lendu tu org dungun, pastu saje2 jumpa kawan die kat uitm dungun, die kn nga cuti, pastue berjangkit.(sebab uitm lendu yang da cuti lama, perak dengan penang baru cuti, so uitm lendu lar kena,hehe)
maya: pastu gelak sama-sama, batuk, minum air pon kongsi-kongsi.
ramai-ramai: hahahaha gelak sakan k kitorang.

aku tengah ralit buat assignment tue dalam bilik, maya dapat kol dari lecturer die, cakap tak de kelas sampai 2hb.rushing aku..suh maya keluar kan duit and g beli kan tiket tuk.

lama plak maya g, tak blk-blk pon..
aku mandi-mandi g bus stand tolong maya belikan tiket, banyak tiket die kena belikan.
kesian lak kan..

nanti sambung k..kang pening lak mata korang baca,,kasik korang rehat jap..hehe
main bola pon kena rehat kan..hehe

daa~~



No comments:

Post a Comment