02 July 2009

mARi MewArNa

mari mewarna bersama azrul harrizz..
eh..jap mewarna ke berwarna??
aku pon nek conpius r...

ney cte mlm td..dikala aku kebosanan dirumah..
slps mkn nasi dan 3 keping roti bersama sosej..
byk gler mkn..hehe

mama: cne r xgemok,da mlm pon mkn, byk lak 2..
aku: hanya mampu tersenyum sajork..


tgk ariz nga kale,aku pon join r,,
syok gak kale2 ney..hehe


tgn aku yg besar 2 ler..tp comel ok..larikkss..
da lps kale2 pnt lak,,bakat mengale aku da ilang lar..
cop,,aku ad bakat mengale ke?? ~lalala~

mcm2 gaya ad au..
korang tgk r..
siap trbaring bagai..semangat mengale smpy mmenyonget2 mulut..


aku da mls nk lyn taw dak ariz sorang ney..
die pakse2 gak aku kale,,
arghhh..mls..pnt..kale swan x bes,nk luna..alasan...
eh eh swan pon nk interframe jgk??

dan...ini hasil nyer..


yang comot ariz kale..yg cntik aku yg kale..
nk jugakkk...xnk kalah tue..
lor..ney gambar ke2 yg kitorang kale..
gambr yg prtama ariz xtgkp lak,,,slah kn ariz..
bley lar kn??

iklan : lapa..nk mkn...

daa~~



2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. adawiyahakbar: same lar..tp da bsr da xske..
    pnt..hehe
    gne water colour syok lg kot,,

    ReplyDelete