24 July 2009

DaLaM PerJaLaNan

kitorang gerak dari dungun dalam pukul1230 gitu..
mula-mula isi minyak rm20 sebab ne,minyak dalam kereta aku memang dah ada sikit.
dengan tak service nye kereta tue, kitorang redah je balik melaka dengan selamber..

time dah sampai kemaman macam tue lar,aku rasa kereta aku macam mengigil-gigil tau..
takut gak aku, nak jalan jauh nie,,

ingat kan gelong ke kan, tapi tgk ok jer...
bawak lar slow-slow,jumpe bengkel kereta,
tnya lar kan, sebab dan akibat,,lebey lar plak..
bla bla bla..
die tgk tayar tue...
sekali....,,ha...hamik kau..
sekali tayar mngembang da..aku mana lar nak tau kan, tayar mengembang lar pe kan..
so, kepada perempuan-perempuan di luaar sana jangan lar jadi seperti aku, ambik tau sikit pasal kereta,
aku taw gak pasal kereta(nak menang jugak), tp kereta cntik2 lar, kereta enjin2,tayar ke pe benda ke..harraaammm..
hapak satu pon aku tak taw.
tp aku reti taw isi minyak..~lalala~
ups, yang terasa tue, just melawak sajork...

so, kitorang lambat dekat situ..
aku tgk jam kul4, aku masih dekat kuantan lagi.
uish..kul bape aku nak sampai rumah nie,,

dalam pukul6 gitu,die kol aku, die memang akan kol aku time die otw dari tmpt keje nak balik rumah lar, kira die ada teman nak borak lar, kan aku tak bgth die aku nak blk kn?

die: helo, boleh ckap dengan nurul emieza?
aku: ye, ini nurul emieza.
die: nurul emieza dekat mana?
aku: dekat dalam kereta otw nak g pekan.
die: buat apa g pekan? np tak on no maxis?
aku: g beli barang peribadi,no maxis nga cas kt rumah.
die: dengan sape?tengah drive ke?
aku: dengan housemate,tak lar yuyu yang drive,
die: nanti dah sampai rumah msg k..
aku: ok, daa~~

aku teruskan menipu, untuk meneruskan misi..

dalam kul645, sampai rumah pajit kt nyalas, then hantar member sepupu aku kat simpang bekoh,
pastue stret ke jasin..
ikut plan, aku balik rumah dulu pastue br hantar wani blk bukit gambir dengan ayah kau, idok ler aku blk sorang-sorang lepas hantar wanie, da lar malam, cian kat aku,,takut sebenarnye~~~

kat kampung rim,ayah kol..

ayah: ko kat ane?
aku: kat kampung rim.
ayah: ko dengan siapa?
aku: dengan wani je..
ayah: owh..kalau ko ada kawan trus hantar wani..
aku: alar, sorang-sorang lar..
ayah: ok2..

wink-wink...mendapat satu idea,alang-alang nak ke jasin kn..
rumah die kat jasin.
ikut plan, plan lagi,,wakaka aku nie asik ada je plan, kang plan tak jadi mula lar nak mengamuk..hehe

sambung lar ea??

daa~~

iklan-iklan: cara cerita macam lar aku yang bwk kereta dari dungun kan??,bukan aku yang bwk, pajit yang bawak, aku bawak start dari rumah die jer..hehe



No comments:

Post a Comment