27 July 2009

MeNeMaN si DiA

hari sabtu aku sebagai girlfriend yang setia,,cea...
dan dah alang-alang dah ada kt melaka kan,,
maka haruuuussss lar aku teman die g wedding member die..

ms aku kat trengganu kan ada berlaku sket drama..
alar.....yang aku tak jadi balik teman die g wedding member dia yang nie lar..
tapi dengan kuasa tuhan dapat gak aku teman dia,,
gedikz lor,,nk aku teman2 jugak,,,
~lalala~

masuk-masuk je kereta..

die: eh, sama lar..
aku: hehehe


padahal memang dah plan, memula nak pakai baju kale kelabu tp aku tak de..
so, biru menjadi pilihan kami,,

lepas g wedding tue, tak de lar kitorang balik terus kan..hee~~
harus lar berjalan-jalan tanpa arah tuju,hee~~

jadi, kitorang decide g tanjung bidara..
kat tanjung bidara tue ada.....ala,,,tak ingat....
tempat org tengok anak bulan tue,



aku pon tak tahu tmpat nie wujud..kat atas tue lar org tengook anak bulan,,
tak lar ramai sgt tp aku rasa time nk puasa or raya nanti ramai lar kot..


aku nampak org buat projek atas batu,,,tipu...
eh, aku kan pakai baju kurung, harus lar sopan santun gitu..
gelak pon stail tutup mulut punyer..
kang aku tergelak OVER sket..

die : pakai baju kurung kan?? sopan sikit..

aku berkelakuan sopan santun ibarat perempuan melayu terakhir gitu..wakaka

die: nak g mana lepas nie?
aku: ntah.
die: makan roti john nak?
aku: makan lagi...(sebab nye kt tanjung bidara tue baru mkn cempedak goreng)
die: g coconut shake nak?
aku: tak nak makan.dari tadi asyik makan jer..
die: lor,suh makan pon susah, bukan suruh melompat pon.hehe..
aku: nie belum kahwin lagi, asyik makan jer, kalau da kahwin lagi lar gemok, asyik makan jer.
die: baru nampak abg jaga syg,,

hee~~ berbunga-bunga je hati cakap pasal kahwin,,hee~~
layankan aje, org yang tengah bercinta k..~lalala~

maka kalau aku semakin mengembang harus salahkan dia k..

daa~



No comments:

Post a Comment