31 July 2009

maSa YaNg DiTuNggU TeLaH TiBa

jeng jeng jeng...
aku lak yang nervous taw..serius,,,
tapi aku tetap cool...

aku tengok meja yang aku book siang tadi, kosong lagi..
aku pon mula lar jadik pelakon wanita terbaik 2009..

aku: kita duk situ lar, abg tak penah kan duk situ?
die: ok.


die pon pegi je lar kat meja tue,,tp reserved..
dulu aku penah makan kat situ,mkn duduk bersila,,hehe

die: ada orang book lar..
aku: tak pe, duduk jer, syg yang book..hehe

t0myam: nak mkn dulu ke?

aku: a'ah mkn dulu..

die: dah order ke?

aku dah..

die: nak tambah ikan siakap..


die gedikz2 je tue, kang makan tak larat lak nak drive blk jasin, sape yang nak mengantor lak tue..
aku jugak..hee~~

aku order tomyam, sotong goreng tepung dengan ayam goreng kunyit,sume lauk yang die suke makan..air pon fresh oren, feveret die jugak...

alar~~ gambar kat hp die..hurm...

korang tgk lar die makan 3 mangkuk nasik ok..


aku??1 mangkuk sajork..cukup!!
kang nk mkn kek lagi kn..die tak taw,itu yang die mkn banyak..

biler dah hbs mkn, die pergi basuh tangan, aku pon bg hint kat akak kat kaunter tue,,
akak tue datang bawak kek lg,,

die??tengok je kek tue stret muka terharu,,,


ok..aku suke-suke sangat sebab surprise nie jadik..
hmm..bajet ada lilin lar, siap mahu tiup,,gedikz lor ini orang tua..



eh, sape punyer birthday nie??
asal aku yang beria je makan,,~lalala~ sedap..nyum~ rasa nak lagi,,



die mkn jugak lor,,tp gedikz ah,, nak aku suap,
see?? ahmad farrid muka kekenyangan..



aku sangat gumbira malam ini sebab dapat sambut birthday ahmad farrid sama-sama..
aku tengok die happy pon aku dah happy jugak,,,cea...

ahmad farrid nie umur je besar, tp gedikz kalah harriz ok...

daa~~
iklan: best nye mlm nie sebab tiba-tiba die berperasaan..syabas nurul emieza,,clap clap..



No comments:

Post a Comment