14 December 2010

SuKaN PaRaLimPiAd MaLaYsiA

hallo...halloo...uhu...nak show of, nak show of... dengan muka berlagak..
hahaha gelak syaiton...

belum apa-apa hal..sila jeles ok...

aku dapat nie weih..


dapat pinjam, hahaha

dah nama tak bertuah, pinjam je boleh lah...hehe itu je yang mampu~
tengok muka aku senyum memang muka suka betul..hahaha
excited mesti lebih....=P

kalau lah betul-betul dapat..aku nak letak dalam bilik...haha
tengok tue niat tak betul, patut lah tak bertuah...huhu



hadiah nie, akak yang tengah tue yang lah empunya nya...
aku tumpang tangkap gambar je =)


barisan pemenang cabutan bertuah...pergi nya berkali-kali tapi tak pernah pon nak bertuah...huhu

ups..lupa nak bagitahu, event nie ialah event penutup sukan paramlimpiad Malaysia, Melaka jadi tuan rumah...aku memang suka pergi event-event nie..=)

gambar kami berdua sebagai penyeri entry ini..


farrid pakai contact lens tue..tak pakai spek mata..

"bang, mata bukak besar sikit" kata photographer




No comments:

Post a Comment