14 December 2010

DaH LaMe TaK MaKan Kat WiNdMiLL

uhu, memang dah lama tak makan windmill, balik tengok wayang, farrid ajak makan kat roti john tapi pada anggapan ku sungguh jauh mahu ke sana dari dataran pahlawan, dan roti jon barakat di cheng sana...

ohh...jauh, jam pon dah pukul 11, awak tue dah lah keje esok <--- ayat merujuk kepada farrid..
aku yang suri rumah nie tak apa...hehe

maka, kami ke windmill je lah...windmill pon dekat je kat melaka raya nun....
aku macam biasa...



chicken chop,,feberet nie...nyum nyum...
pada asal nya nak cuba fish and chip...

tapi bila wetres datang...
"hurm, tak jadilah! saya nak chicken chop"



makanan farrid, aku lupa sudah nama nya...haaa! nasi goreng special..
sedap memang special tapi tang telur tue...peh~ meleleh..like!
aku curik sikit...hehe

air aku order air suam jer..sila percaya...kalau tak percaya aku moh kawan korang...
ye lah, sebab takut tak habis air kalau mintaq air manis.. air manis kau..
lain kali kita pergi makan roti john yer, dah lama jugak tak makan..=)

ok lah, ini sahaja episod makan-makan untuk hari ini..bye~




No comments:

Post a Comment