02 December 2010

HaPPy 24th Anniversarry MaMa & aYaH


dah lepas dah pon 29hb November yang lalu...mula nya nak makan chicken chop kat windmill since diorang tak pernah makan lagi chicken chop kat windmill , asik makan kat food court jer...tapi dah lalu depan windmill bukit beruang, sekali...hmmm.....tak jadik lah!

so,,zoomm...kami ke pizza hut batu berendam since tue yang paling dekat dengan rumah aku, ayah belanja makan...hehe
we alls 1 family memang suka makan pizza daripada yang lain....
surlp surlp sedaaaapppp!!


aku jarang makan pizza sekenyang ini..serius...mungkin perut aku yang mudah sakit sekarang kalau makan banyak kot..so, aku cepat kenyang...kami mintaq meal 6 tapi adik bawah aku tak de, die keje...tue yang banyak sangat berlebih siap bungkus bawak balik...

aku yang comel, harriz yang gongak, mama yang cantik

ayah yang hensem, alip yang sengal, atie yang hitam....hahaha


ayah yang semangat makan spegeti tak pandang kiri kanan..ayah memang suka makan spegeti taw, kalau aku buat mesti ayah makan taw..sikit-sikit tanya masam tak? masam tak? hahaha

buat mama dan ayah, happy anniversarry mama dan ayah....muwaahzhhz




1 comment: