20 December 2010

CuTi BeRBLoGGinG

hai semua...selamat petang...!
petang-petang macam nie, memang syiok kalau dapat pisang goreng cicah sambal kicap...
peh..memang terbaik lah!

lama betul cuti berblogging kan aku nie...sakan nohhh~
busy lah jadi suri rumah tangga sepenuh masa nie...hehe
tahu-tahu je dah petang...=P

~aktiviti aku hari-hari bila bergelar suri rumah sambil menanam anggur~

bangun-bangun pagi, mandi...aku memang selesa kalau bangun terus mandi..
then, terus ke dapur tengok makanan apa yang ada untuk di masak, kemudian terus masak nasi..makan tengahari terus! brunch! haha giler pemalas..kalau teringin nak makan nasi lemak, g lah naik moto beli kat depan, tapi selalu nye MALAS..

dah siap makan baru boleh basuh kain, sidai kain, kemas dapur, mop lantai..
dah makan baru senang hati =P dasar kuat makan =P
dah buat-buat keje, tahu-tahu dah kul3..
lepak-lepak tengok tv, petang g joging..

tapi lately, petang selalu hujan...maka aku layan seribu kali cinta je la noh...
mlm pulak kalau ada orang ajak dating, aku g lah..
kalau tak ada, aku duduk rumah online(tenet slow nak mampus!) cari keje kosong..
pastue tido...

sekian...itu je lah, yang aku buat tiap-tiap hari..malam tak makan tp kalau ada orang ajak dating, aku makan lah =) itu je lah aktiviti aku hari-hari, bosan kan?




No comments:

Post a Comment