13 December 2010

KaRiPaP IkEa FaVoURiTe KaMi

karipap ikea memang favourite kami..bukan kami berdua je kot, rasanya seluruh manusia yang pergi ikea mesti akan beli karipap nie lah...memang setaappp!! 2 thumbs up! hehe

siap ada combo set lagi taw..kami selalu amik combo B, hotdog 1, karipap 1, air satu jer, kongsi..
sharing is caring kan? nanti farrid sayang lebih lah kat i,=P tak ada lah, aku sebenarnya bukan penggemar air gas, kalau aku minum mesti tak habis, baik kongsi kan =)




ini lah karipap yang aku maksud kan tue..peh,,sedap-sedap...teringin pulak sekarang nie =P
tak apa lah, buat sendiri jer =)




hotdog farrid punya...




muka semangat makan karipap...hehe aku kan suka makan...hehe
oho farrid kenakan aku ye...candid gambar makan karipap dengan sopan sekali...aww..malu shayerr..




aku pulak kenakan farrid..siapa lagi sopan ketika makan??




kami memang penggemar karipap ikea..kalau pergi ikea, memang tak sah lar kalau tak beli...
sedap...sedap...serius! type dengan muka yang serius nie...




No comments:

Post a Comment