02 December 2010

KFC Fantasea World

Weekend kami dipenuhi dengan Fantasea World nie..kat MiTC, Melaka...


itu die si alip dan si harriz gongak...haha
all games dalam tue bnyak yang under 12years old..so, mereka yang bermain, aku sekadar melayan kerenah mereka kesana dan kemari....

dah macam mak-mak dah aku rasa (T_T), dengan pakai baju kurung nye...

semua games budak-budak nie main taw, bila kupon dah nak habis, ada pulak yang berbesar hati kasik kupon yang banyak kat budak-budak nie..apa lgi...diorang mesti lah suka, budak-budak kan...rindu pulak zaman budak-budak =P tp dulu aku tak ada kakak nak layan aku...hahaha
statement nak sengkeh,,haha mieza, kau kan anak sulong mana ada kakak...

antara games yang terdapat dalam fantasea world yang sempat aku snap,



game yang kat atas nie, yang kale kuning nie, dak alip dengan harriz main sampai nak terbalik ok...berderau jantung sebab nya ada budak kecik dalam tue....huh!
memang ganas diorang nie taw...masa nie lah aku nak test suara tarzan aku...hehe

makanan dan minuman pon ada jugak dijual macam munchys, milo, power root, mestle tapi major sponsor is KFC...hadiah semua memang KFC yang bagi...dah melambak pulak barang KFC dalam rumah nie...kehkeh


hope diorang gembira dapat pergi sini, ye lah kan cuti sekolah nie...diorang memang betul-betul bercuti lah =) nie lah cerita weekend saya.....



No comments:

Post a Comment