20 December 2010

MaJLiS PeRKaHwiNaN Ain & Saiful BaHRi

cerita wedding lagi...matik lah aku...haha nak buat macammana cuti sekolah ialah musim orang kawen...tp korang jangan risau nie wedding member aku yang terakhir untuk bulan 12..tunggu tahun depan ada 2 weddings =P

aku? lambat lagi...org yang bercinta lama-lama nie, kahwin lambat lagi =P
nie wedding Ain dan Saiful Bahri di Bandar Tenggara, Kulai..dah lama dah wedding nie 12/12/2010 yang lepas...
fikir banyak kali nak pergi ke tak, pergi ke tak..sebab jauh..



dah ada gambar mesti lah pergi kan =) lagi pon tak dapat pergi wedding member diploma dekat penang hari sabtu tue...pergi yang ini je lah =) sampai gaduh-gaduh manja jugak dengan farrid nak pergi sini tau...

akhir nya, sampai jugak, dapat jugak tengok ain bersanding...fyi, Ain nie member masa aku sekolah kat MRSM Muar dulu =) dapat jugak jumpa budak sekolah dulu, even tak ramai kan..dah lama sangat tak jumpa...lagi satu dapat kenalan baru, budak MRSM Serting =)


sebahagian daripada kami



tol girl,,haha
lawak ok, aku baru teringat, wedding kat johor kan ada tol kan, tue yang aku laju-laju ajak diorang duduk depan pelamin =P kami je yang besar taw! bila pengantin lelaki nak sampai tue, segan jugak =P dapatlah RM1 buat ibu duit untuk masa depan =)



buat Ain dan pasangan, selamat pengantin baru, semoga berbahagia hingga ke anak cucu...aminn~




No comments:

Post a Comment