11 October 2009

SuDaH kEmBaLi

aku sampai rumah dalam pukul10 lebih..
penat nye macam aku yang bawak bus taw..

rindu nye kat katil dan bantal-bantal.,hehe
gaya memang kuat tido ney..
mieza tido sesado...hehe

sana tido sini tido...hehe

semalam aku busy buat esemen BEL..
so tak sempat nak update blog...(alasan terbaik..hehe)
busy lar sangat..hehe
macam lar 1 malaysia baca blog aku yang tak seberapa ney..huhu~

nanti ada masa aku bukak entry baru, kenapa aku g shah alam..
aku dah macam org bekerja je, tiap-tiap minggu gie outstation...
hehe outstation lar konon..

mulai petang nie, aku dikelilingi dengan test dan kuiz dan projek dan juga esemen.....
dah hujung-hujung sem nie semua nak kena wat..
boleh hang otak aku..

petang nie--> kuiz multimedia
isnin---> kuiz OB
selasa--->test technoprenuership
rabu---> test OB
kamis---> berehat sebentar tapi ada esemen.
jumaat---> test arab..


multimedia nye projek tak buat lagi...
argh...tekanan-tekanan...
tp aku tetap maintain cool n cun..hehe
eh, cun pulak... =P



No comments:

Post a Comment