21 October 2009

gOoGLe ChRomE

menyampah aku taw, tibe-tibe tgh syok beronline..
internet aku crash..geram nye..
dah lar broadband aku seeeeellllooooowwww macam siput..

dah crash, kna tunggu lagi..
sebab tue aku jarang update tue...hahahha
kalau tak of course sehari 6 7 entry,,hee~~
abg dah potong? of course...
suke betul aku tgk iklan tue..
potong..potong...siap kompang lagi,,hehe

ok2 sambung balik..

so, aku mengambil keputusan untuk uninstall mozilla dan menggunakan google chrome...
aku baru jer berjinak-jinak dgn chrome nie,aku pon tak hbs explore lagi..

bes jugak,laju dan cantik..
tang cntik tue yang aku suke..i kan suke yang cantik-cantik,,

nie before aku cantikkan chrome nie.. biasa je interface die..

die punye tab kat belah atas taw,nampak tue..

nie lak after aku cantikkan, memang cantik...auwwww


suke nye...suke..suke...suke sangat...
baru semangat aku nak online, macam lar before nie aku tak semangat, semangat jugak,hehe

die ada macam-macam layout yang korang boleh pilih,
tapi aku pilih nie,nampak keperempuanan sikit..

dah lar,,aku macam buat iklan pulak, padahal aku nak bgth jer, aku dah guna google chrome,
mesti korang dah lama guna kan?
tapi aku baru hegeh-hegeh nak guna...

tapi aku taw, fa8 mesti tak gune lagi..
fa8 masih setia dengan mozilla die,,,=P

daa~~




No comments:

Post a Comment