03 October 2009

SeHaRi SeBeLum RaYa

dah lama dah cite ney..tak ada apa yang best pon..
just nak aku jadikan kenangan bila aku dah tua nanti..hee~~
ahh..tak kira aku nak cite jugak..

asal ayat aku macam skema yang teramat nie..hee~~
lantak lar...

sehari sebelum raya,,tapi rumah mama aku still tak siap lagi..
mama aku renovate rumah before puasa hari tue..
tapi tak sempat nak siap.
esok nak raya dah nie...

kalau org lain tengah subuk buat persiapan raya..
family aku lak sibuk kemas rumah..
rumah tue tak de lar siap sangat, tapi boleh lar nak buat duduk..

habis lar semua barang-barang kena habuk..
tak semua barang yang kitorang keluarkan, cukup lar sekadar barang-barang yang perlu jer untuk raya..

sebelah petang nye pulak, aku anyam ketupat walhal aku dah letih yang teramat..
siap baring-baring aku anyam ketupat taw..betul..tak tipu...
aku taip muka serius nie taw..

tak sampai 20 pon..
aku dah tido, ngantuk plus letih yang teramat..
dengan badan berlengas plus lagi dengan habuk-habuk...

aku pon tak sanggup tengok badan aku sendiri...<--- boleh?? sebelah malam nye pulak, aku pergi teman ayeen g shopping raya.. esok nak raya, baru nak shooping...dasat nie... dengan hujan lebat nye, kereta mama lak tak de ekon... terpaksa aku bukak tingkap sikit.. demi membeli sedikit baju raya..hahaha giler skema ayat,,, tak pe lar,,asalkan update...hahaha macam tak ikhlas jer...hehe aku update gune laptop fa8, maka tak de pic yang sesuai... hahahaha alasan terbaiiikkkk..... daaa~~



No comments:

Post a Comment