24 October 2009

FiNaL iS ArOuNd ThE CoRner

kawan-kawan...

hurm...dah hujung sem nie kan??
pe yang terjadi dekat semua student??

cube jawab...
of course lar korang taw nk jawab kan?
final exam daa...

aku pon nk final dah..
kejap je masa berlalu kan..

even exam nak dekat tp aku still malas...
macam mane nak hilangkan perasaan malas nie??
adakah aku perlu tanam sifat rajin dalam jiwa aku??
tak pon buang katil dalam bilik aku, biar aku tak dapat tido dgn lena..
tak pon, tak payah bayar bil broadband untuk bulan nie, bia tak dapat online...

haa?? tak online??? hmm pk metar deh,,,
mungkin itu tak perlu...

first paper adalah network,
network adalah sesuatu yang perlu dibaca...
atau yang lebih tepat lagi harus dibaca dan diingat..

lemah nye aku bab ingat-ingat nie...hurm...

malam tadi aku g buat multimedia,
disebabkan multimedia tidak mempunyai final exam..
maka tercipta lah projek..

kitorang kna buat projek pasal courseware..
hurm...leceh nye buat courseware taw..

tapi takpe,sabar-sabar..
last minit adalah perkara biasa bagi team kami...hee~~

final exam aku untuk sem nie ada 4 jer..
network, OB, techoprenuership dgn C++..

rasa-rasa aku boleh skor tak??
asik tido jer keje,hee~~

aku nie takut-takut exam nak dkt tp tido tetap jugak banyak..
mieza, cuba berubah sikit, kurang kan tido,banyak kan study, kurangkan online...
kurang kan online, tak bermaksud tak online langsung kan??

kang tetibe aku 'ter'rajin update blog kang..
kang korang mula lar kata "arie tue kata tak nak online"..
korang tue bukan boleh,nyampah i taw...gedikz tetiba..
kang kang....hahahaha

lpas exam tido lar banyak-banyak ok...hee~~
lepas exam jugak boleh online 24/7..hee~~
tak yah cara org lain dah...hee~~

(ini adalah cara memotivasikan diri aku sendiri, tapi selalu hangat-hangat tahi ayam taw,,mencik lar..mencik....)

buat sesiapa yang akan final,
gud luck untuk semua..
dan doakan kejayaan kita bersama..

semoga segala yang kita impikan akan jadi kenyataan...amin....




2 comments: