03 October 2009

RaYa 2009

untuk pengetahuan korang, tahun nie tahun pertama aku beraya tanpa atuk dan nenek...
dan juga tahun kedua aku beraya di rumah sendiri,,
alar,,kat melaka lar..

before nie time arwah ada, sehari before raya kitorang dah kemas-kemas beg nak balik kampung..
tapi tahun nie dan juga tahun lepas kami masih berada di melaka masa pagi raya..

macam tahun lepas, malam raya agak meriah even aku ada kat melaka sebab nye jiran-jiran aku kebanyakan nye sudah ada cucu, maka anak menantu mereka akan balik ke kampong..

kereta yang banyak kat lua, main mercun sana-sini, budak-budak sana sini, meriah sangat..
tapi.....tahun nie kosong, agak nye diorang semua balik kampung sebelah lagi kot..

tak pe lar, aku meriah kan jugak raya dengan rumah yang separuh siap,hehe
malam tue aku cas bateri camera,
sekali, korang nak taw tak pe yg jadi??

charger bateri tue tak jejak pon..
jadik nye, aku cas bateri sia-sia jer...

pagi tue kitorang tak tangkap gambar 1 family pon,
cukup lar gambar ini je yang ada..



ney aku dengan atie, adik perempuan aku..



gambar tuan punye blog harus ada..



aku akan pastikan raya haji nanti, dapat tangkap gambar..hahahaha

ok daa~~



No comments:

Post a Comment