15 October 2009

KiSaH Roti JaLa

sekian lama aku tak update kan??
lama lar sangat,,hee~~ 3hari je pon...
kebizian yang melampau lar uols...

hari nie baru relax sket, boleh lar aku meguruskan diri sendiri..hahaha
sampai macam tue sekali..hehe

ingt tak aku ada g selayang hari tue?
alar yang minggu dulu tue..hehe

act arie tue aku g rumah family fa8, family ada buat makan-makan sikit...
aku kira datang nak tolong-tolong sikit-sikit lar...sikit jer, aku kan pemalas...hahaha
tapi aku tolong taw, tolong lipat roti jala...jadik lar kan, dari datang tolong menghabiskan boreh omak ea,,hehe

kalau roti jala tue sedap, hasil tangan aku lipat lar tue....hee~~

ada dua cara org lipat roti jala kan?

ada yang macam nie,bentuk tiga segi,

*credit to google

tapi aku lipat yang macam nie..gulung-gulung..


*credit to google

tapi roti jala yang mak die buat tue memang delicous...sedap hingga menjilat jari gitu..
aku nak tambah lagi tapi agak segan lar,,

aku kan menjaga tatasusila ketika berada dirumah org gitu tapi hakikat nye...
aku lar yang paling tak malu~~
malu bertempat lar ok...

pe motif sebenar nye aku cte erk??
hahahaha layan jer lar minah sorang ney...
at least nanti bile dah tua aku ingt kat mana tempat aku belajar lipat roti jala...hahaha

bile aku nak balik dungun malam tue...tibe-tibe...

mak fa8: nak bawak bekal tak?
aku: hmm...(padahal nak tapi malu)

fa8: bagi je kat die mak.

aku: boleh jugak.. (bercakap tak pandang muka, segan punye pasal,hahaha)

hahaha mak fa8 nie tahu-tahu je aku tak cukup makan roti jala die petang tadi...hahaha
malu i nokssss.....
rasa nak letak muka dalam periuk jer..hahaha

akhir nya dapat jugak aku menikmati roti jala tue bile dah sampai dungun...
makan memang tak pandang kiri kanan...srlp...

daa~~



1 comment:

  1. roti jala...
    my favret gak tau..
    kat gambar tuh nampak roti jalanya sgt sedap..
    heheheh

    ReplyDelete