07 October 2009

SeGaN jUgAk LaRR

raya ke-empat aku duk rumah je, kemas-kemas rumah..
rumah baru renovate, tak habis-habis kemas taw..
duduk kemas, bukak mata pon kemas lagi, sambil berdiri pon kemas lagi..hehe

raya ke-5 lak aku g mana ye??
jeng jeng jeng...

plan asal nak g raya tangkak dulu, then baru g jasin..
tapi tak dan lak g jasin..tsk tsk..
tapi tak pe aku suke bersama lama-lama dengan fa8 saya ~lalala~
sila muntah..hee~~

tangkak tu kampong fa8 sebelah ayah die..
jasin pulak kampong fa8 sebelah mak die pulak..

segan jugak lar nak g raya kat kampong fa8..
jumpe atok@ nenek die...

tapi bukan setakat aku pergi beraya rumah atok die jer,
sekali mak ayah die nak g beraya rumah sedara-sedara,
aku nak tak nak kena ikut jugak lar kan,..

segan jugak lar, aku pon buat muka tebal, compact powder pon aku pakai tebal-tebal <--- tipu...

nie pic aku kat rumah paklang die..


besar giler rumah die.. mak fa8 pon beria suruh aku g rumah pak lang die..
seronok fa8 tgk aku dengan mak die<---fa8 yang kata, tak tipu..

cantik giler rumah die... tak tipu...

matching tak kami?? sila jeles~~
dah malam ayah fa8 suruh singgah rumah atok, atok suruh makan nasi before balik,
walhal aku dah kenyang sesangat.. hati org tua kn, kite kena jage...
atok panggil "NASI MALAYA" aku pon tak tahu pe maksud die..

seronok lar dapat beraya dengan fa8 tahun nie..

biar jadik kenangan di hari tua nanti...



nampak kurus lak aku kat gambar nie, ke fa8 yang gemok???

ceh.....penutup entry tak boleh blah..

daa~~


No comments:

Post a Comment