02 December 2010

WeDding di LaBu


wedding di labu, negeri sembilan minggu lepas, tiap-tiap minggu ada wedding member, tak member aku, member farrid...gitu lah...bak kata ofismate farrid..

"ko nie asyik g org kawen jer, ko ble nk kawen?" hahaha

ahmad farrid...saya nak gambar wedding member awak, saya nak update, tangan dah gatal mahu update wedding member awak taw....

ok, lupakan tentang itu, now story about wedding kak saadah..
kak saadah nie clasmate masa kelas arab..

dari kiri: aku, kak saadah, kak saadah hubby, maisarah, nadia...

owh, terima kasih buat maisarah dan nadia sebab sanggup tunggu kami (aku & farrid) sebab lambat, ada cerita disebalik kami lambat,,,

kasut aku putus weih..tersangkut pintu kedai then terputus....coi betul lah...
tak pergi lagi mana-mana wedding taw...
nasib baik ada kasut tajam dalam kereta farrid, kalau tidak lagi lambat lah aku nak mencari klinik kasut... =P
kitorang ada 3weddings untuk hari itu sahaja.....melaka, labu dan rombau...huhu

lepas tue pukul 4pagi mula lah mengeletis kena cirit birit..aku memang weih, kalau makan nasik minyak gitu lah roman nya...kena cirit birit...


cantik lah baju kak saadah...i likkeee!! pink plus silver...kalau ada buatang like, dah tekan nie..hahaha ok, taw tak lawak...


eh eh, tak payah cari ye...tak ada pon gambar aku dengan farrid bersama pengantin,,,aku lupa nak tangkap gambar bersama...seronok jumpa kawan =P

buat kak saadah..tahniah, semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat...ammiinnn~~




No comments:

Post a Comment