13 December 2010

PeRKaHwiNan Di MasJiD WiLaYaH




dah lama dah attend wedding nie, tapi disebabkan baru je dapat gambar dari farrid,,
tue yang sangat lama baru nak update, walaupon cerita dah basi, saya tetap mahu publish, sebab majlis ini ialah kenangan 2010 =)

jauh dari melaka, sanggup kami datang untuk menghadiri wedding ni,,lagi pon aku tak pernah lagi attend wedding yang dibuat di masjid..nie first time lah..

eh, ni bukan wedding member aku, tapi member farrid, aku teman je =)
kalau aku tak ada, die tak nak pergi...katanya..
ambil masa jugak nak kesini...nak pergi ke tak, nak pergi ke tak...
dan kesini lah kami...

tahun ni macam banyak sangat wedding theme colour purple kan...dah comment sangat,,aku nak buat kale apa erk nanti...hahaha gatal! keje pon belum..

buat pasangan pengantin, tahniah,,,,selamat pengantin baru dan semoga berbahagia ke akhir hayat hendak nya...amiinn~




No comments:

Post a Comment