14 December 2010

MajLis PerKahWiNaN MyRa & IzZuAn

habislah aku,,bulan 12 nie asyik entry wedding jer..hehe
tiap-tiap minggu aku attend wedding member taw..gembira tengok kawan-kawan semua dah kahwin, lepas seorang-seorang kahwin...



ok..nie wedding myra and izzuan..myra nie member sejak tadika sampai lah ke sekolah rendah, tapi darjah berapa ntah aku dah lupa, die pindah sekolah lain..tapi kami masih sekolah agama sama-sama kat kg. baru sana..kami berkawan baik bertiga, aku, myra dan kakngah..lepas UPSR, kami bertiga dapat tawaran sekolah agama kat sharifah rodziah,, aku dengan kakngah pergi sekolah tue, myra tak pergi..lepas tue kami terus lost contact.ye lah zaman dulu mana ada handfon, aku pulak dah pindah melaka..tak duduk alor gajah lagi..

sampai lah satu hari aku dapat num fon myra daripada sobri, ada jugak lah kami sembang-sembang kejap..cuma sms je lah, tak jumpa pon., aku kan jauh kat terengganu sana..susah nak jumpa diorang, cuti pon tak sama..hurm~

raya tahun lepas, dapat jugak aku jumpa myra nie..lama betul tak jumpa, adalah 10 tahun jugak tak jumpa..dah makin cantik dah dia...eh, die dari sekolah rendah memang cantik dah =)
ups! dah terlebih bercerita pulak.. =P



cantik kan dia? baju die pon cantik oh! i like! like! nampak gambar farrid kat cermin belakang tue..hehe nak interframe jugak lah tue =P



yang nie pulak shima, nie je kawan sekolah yang aku jumpa, lain semua aku tak jumpa..
aku ada sms kakngah ajak jumpa, tapi tak terjumpa lak noh..tak pe, mungkin tak ada rezeki..
lain kali mungkin boleh jumpa lagi..

lagi pon masa aku datang wedding myra memang tengah peak hour, ramai sangat orang, amik makanan beratur punya lah panjang, kau bayang kan..makan pon sampai kena amik turn nak duduk, huh! tak sanggup mak! makan laju-laju k,kesian tengok makcik-makcik makan berdiri taw, memang tak cukup tempat, aku rasa khemah dah banyak dah, memang ramai sesangat..

tapi makanan kat wedding nie memang sedap, rugi aku amik sikit =P makan ayam panggang..huh! tak tahan! habis diet i =P

last, buat azmira dan izzuan,,congrates! selamat pengantin baru, semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat hendak Nya...amiinn~




No comments:

Post a Comment