28 December 2010

LoLiPoP BeSaR PUnYa!!!




bila tangkap gambar macam nie menag tak nampak lah kebesaran lolipop nye..

tapi cuba korang skrol ke bawah sikit...
|
|
|
|
|
\/



besar tak? lolipop BESAR punya....hahaha nie 7 orang makan pon belum tentu habis ok...

farrid suka perli-perli aku taw...menyampas..
aku dah banyak kali menginyau kat die nak lolipop warna warni tue..ala, warna warni yang besar tue tapi tidak diendahkan langsung...mencik!!!

gedebush....lolipop besar dia belikan untuk aku tau...perli ke apa...?
nie yang aku nak sayang lebih nie...tetiba...

selain ole-ole lolipop besar, dia ada jugak belikan kerepek-kerepek nie..



suka bagi aku makanan tau, mana lah aku tak bum bum =P tapi orang dah bagi, harus lah gumbira...suka hati....~lalala~

p/s--> lolipop tue belum makan lagi tau, simpan =P kata sentimental value...




No comments:

Post a Comment