02 September 2010

tak jadi...

al kisah nya, tak jadi nak pergi berbuka puasa dengan atok farrid...
oho aku yang excited lebih, siap cepat-cepat takut lambat, before tue dah kemas barang-barang nak bawak..tak pernah-pernah aku excited ini macam..huhu kalau pergi berdating pon, farrid dah sampai mesti aku tak siap lagi =P tapi kali nie excited lain macam, siap kemas barang, lipat telekung semua letak dalam paper beg...

dalam perancangan aku, malam nanti lepas berbuka puasa nak pergi beli barang-barang nak buat kuih raya, aku dah list kan awal-awal sebab takut lambat, ye lah rumah atok dia kat tangkak kan, kena lah siap awal, nak g bazar lagi beli buah tangan...takut lambat..

tapi aku dah siap-siap, sekali tak jadi sebab farrid pening kepala, aku dah siap, pakai baju dah, tinggal pakai bedak dengan selendang jer (T_T) nanti-nanti dia ajak lagi tak moh lar excited sangat, kang takut tak jadi lagi...itu kalau aku dah siap pakai tudung, memang aku keluar jer berbuka puasa dengan siapa-siapa...tutup malu beb~




3 comments:

  1. pakai cntik2, berbuka kt dpur je pon ok wat?:-p


    hikhihk

    ReplyDelete
  2. holloh holloh holloh.
    kesian kat ko..hihihi..tapi lawak pun ada =P

    ReplyDelete
  3. J.M.R.....duduk dapur, ok lah tue =P
    z@ck...lawak ea...haha aku pon rasa gitu gak..

    ReplyDelete