07 September 2010

Sketch PotRet BuKan EdiT dari PhotoShop Taw

potret kenangan sempena 2tahun perhubungan kami...ceeehhhhh~~
tahun lepas punya ada juga, aku yang simpan, yang baru nie aku suruh dia simpan jer, buat frame, then gantung kat rumah dia, yang aku simpan nanti aku gantung kat bilik tapi nanti lah bukan sekarang..

steady lar brother nie lukis...cool jer muka dia..aku yang malu-malu kucing, mahu nye tak malu, korang tengok lah orang yang datang menjengah, ramai kot....terasa famous seketika..tetiba =P padahal bukan tengok kita pon..oh ye, bro nie lukis sorang-sorang maksud aku, mula-mula lukis muka farrid, pastue lukis muka aku lak gittuuu~


tapi masa bro nie lukis gambar farrid lagi ramai orang, aku pon buat-buat tengok hp,haha masa bro nie lukis, tak de lah sampai kau tak boleh bergerak lansung sampai tak kelip mata, boleh je gerak-gerak tapi tang angel terbaik jangan gerak, time aku,dia suruh senget sikit =)


ok, tak de orang dah...cantiiiik! bang, lukis muka saya ala-ala siti nurhaliza ok? isk, tak de lah aku cakap macam tue, kang abg tue lukis lagi cantik dari siti nurhaliza kang, mana siti nak cari duit makan lepas nie...hehe lepas 15 ke 20 minit aku tak perasan, tiba-tiba je dah siap...tak sabar nak tengok,,,

tadaa!!!


ini lah hasil nya, ada rupa aku tak wanita tue..ceehhh,,wanita....ok ok, ada macam aku tak perempuan tue? ke macam siti nurhaliza? hehe dah lar asik perasan je kan... aku adalah aku, bukan siti nurhaliza tetapi ialah mieza yang suka makan =)

tengok mata aku, memang dia lukis sama betul kan, sebab kalau tilik betul-betul mata aku memang sepet banyak belah kanan =P korang jangan nak suruh aku daftar OKU pulak...sentap nanti taw..

kitorang amik size A3, so untuk satu kepala untuk potret ialah RM20 tapi kalau A4 RM15...
kalau lukis kartun lain pulak harga, murah sikit lah size A4 untuk potret ialah RM15..
aku buat nie di dataran pahlawan.. =) kalau berminat, pergi lah buat sebelum terlambat... =)



No comments:

Post a Comment