04 September 2010

biskut raya - almond london



biskut raya pertama yang aku buat untuk raya tahun nie...raya pon nak dekat kan, masing-masing mesti tengah sibuk buat persiapan raya..aku pon tak terlepas juga walaupon baju raya belum cari lagi...huhu janji baju pink dah ado...huhu (itu pon lom g amik kat kg lg)

ok ok cerita pasal biskut raya ea...biskut nie macam lah korang tak kenal kan...almond melaka london, kitorang memang tiap-tiap tahun buat kuih nie, cuma tahun lepas je tak buat, tak sempat..ye lah masa tue kan rumah tunggang langgang lagi... =)

tapi tahun nie berjaya jugak buat, alah aku buat biskut yang simple-simple jer, aku kan simple orang nya...=P kalau korang datang raya rumah aku, then tengok kuih raya yang comot tue, aku lah buat, yang super duper cantik tue, kuih tunjuk lah tue =P




2 comments: