04 September 2010

kawan emy

member sekolah aku memang panggil aku 'emy' nama mieza nie pon sejak kawan dengan farrid, maka mieza di kormesial kan..ceeehhhh~~ kalau tak, memang orang lain panggil emy..

maka, bila farrid berkawan dengan aku, makin famous amos lak dia...apakah???

termasuk semalam dah 3kali orang tanya kat die..

"kawan emy ke?" haha

pertama: di zoo melaka..
farrid buat inspection kat sana...datang seorang kawan masa diploma hari tue lalu bertanya..

"kawan emy ke?"

kedua: secara ym...
konon-konon farrid nak tanya rina pasal beg yang aku suka tue, tapi dia tak tahu pulak, rina kawan aku masa mrsm kk...lalu rina bertanya..

"kawan emy ke?"

ketiga: di affin bank..
farrid nak ada kerja di sana...datang seorang kawan masa mrsm muar lalu bertanya...

"kawan emy ke?"

hahaha famous lah u farrid...tapi bila ada orang nak datang tanya i "kawan farrid ke?" hahaha tapi bagus jugak u famous, nanti u tak boleh gatal-gatal kat luar...hahaha queen control!




3 comments:

  1. wah...fames2..kalau dia ada blog mesti meletup2..

    ReplyDelete
  2. hahahaha!aku boleh recognise tau mke farrid.terror x?

    ReplyDelete
  3. black_mel...haha sape yang meletup? aku ke dia? =P

    iylia...tue lah, ko terror betul!

    ReplyDelete