22 September 2010

Raya Di BuKit GamBir, MuAR, JoHor



orang lain dah masuk cerita lain, tak pon ada yang dah habis puasa 6, aku sibuk lagi nak update cerita raya,,,hoho giler dah basi cerita....raya kedua aku pakai baju kain cotton yang konon nya nak buat time cousin aku kawen bulan jun hari tue, tapi mama tak sempat buat, kayak nya jadik baju raya sajork....

ok lah, cerita k, buat tatapan semua...ceeehhhh

raya kedua macam tahun-tahun lepas, kitorang memang beraya di kampung sebelah ayah di bukit gambir,, memang rumah arwah atok dah tak ada orang, tapi kami masih ke sana untuk tidur =) kira nya macam homestay lar =P

selalu nya kalau balik sana and tido rumah arwah atok, family aku memang akan tido bersama family busu..

part of us, busu berbaju biru..

kami akan berjalan raya sampai ke petang,,,huhu sakan naa~ setiap rumah mesti lah ada makanan nye kan? tapi aku time raya tak pantang pon makan,,rugi oh pantang...ngehngeh..kan dah habis raya, diet lar balik =)

macam tahun-tahun lepas jugak, pergi rumah yang sama, tapi tahun nie macam dapat duit raya lebih =P mungkin penangan nak dapat duit raya terakhir masa belajar kot...huhu

rumah ketiga yang kitorang pergi, rumah sepupu ayah, tapi nie sebelah rumah arwah atok jer, kira jalan kaki pon bisa....rumah pertama makan nasi lemak, kedua mihun singapore dan yang ketiga mi goreng...

tengok lah aku, orang lain dah habis makan tapi aku punye pinggan masih di tangan hokeh...hahaha makan jangan tak makan, aku kan mieza yang suka makan =P


ada lagi rumah lain, tak keluarkan camera pon, malas katanye...

dah makan-makan sume, salam-salam berdesup terus ke rumah sedara mara yang lain....di rumah makcik, kami ada sambut birthday sepupu, tapi yang mana satu yer...
nanti next entry k...

daa daa~




No comments:

Post a Comment