04 May 2010

Sempurna kah kita??

sempurna kah kita?

setiap org dicipta ada kelebihan dan ada kelemahan..
macam aku kacantikan aku cantik, lemah lembut, berbudi bahasa...
hahaha sila lempang..pang!!

tak de lar memang kita setiap insan diciptakan begitu..
so..plzzz lah...tak payah lar nak kata yang awak tue tak sempurna..ok..

kepada awak yang berkenaan...
saya tak marah or tak terpikir nak mencari pengganti lain diatas tidak kesempurnaan awak..
kerana saya juga tidak sempurna dimata awak..
cuma saya sedikit kecewa..
buat masa sekarang kita silent~~
awak pon tak suka kan saya sering mengganggu awak semasa awak sedang bekerja??

memandangkan saya ada killer paper esok + 17 chapter yang perlu dibaca...
saya perlu concentrate..
mungkin saya akan hilang sekejap seseorang yang selalu kejutkan saya bangun tido untuk study..
hilang seorang yang selalu ingatkan saya makan ubat..
seorang yang buatkan saya gelak masa saya mengantuk dan bosan bila nak study..

mungkin hakikat nya saya masih memerlukan awak untuk saya lebih bersemangat belajar..
tapi apakan daya saya perlu berdikari..

so, kepada awak yang berkenaan...
saya minta maaf..

ok..entry ini ada hambar sedikit...
kerana cuaca yang agak mendung diluar..sekian..




No comments:

Post a Comment