04 May 2010

KeYchAin JerSy MU


dah lama dah aku order sebenarnya...masa aku blogwalking aku terjumpa blog ini...
menarik..memang menarik..lagi2 ternampak keychain jersy MU..
kalau belikan untuk farrid nie..

mesti die suka kan?? pastue gantung kat kunci kete..mesti cantik..
kunci kete farrid pon kosong je aku tgk..
aku dah bg mcm2 keychain dah...
tapi laki..idok nye die memakai..
tapi kalau bagi MU nie, mesti die pakai kan??
mintaq2 lar...

kalau tak pakai pon akan ku paksa...QUEEN CONTROL!

mlm tue cik khairun sms, lusa tue dah sampai...cepat gilakk..
memanggg dijamin sampai esok...caya lah pos malaysia..tetibe..


aku bukak je sekali ada banyak lar...jersy MU duaaa...
dgn bookmark yang sangat cantik 1,,kale purple lak tue...sukakkk...

ini freegift...
cantik kan? comel...nak lagi kale pink pulak..boleh?? =P

memang lar dua...satu untuk farrid...
satu lagi aku yang punye...kalau aku belikan untuk farrid..
aku akan pastikan, aku pon dapat jugak...hehe
kata nak sedondon...
jiwang tak? jiwang tak?
ok..sile lempang...aku mengalami sindrom nak giler pasal exam...huhu~

ehem..farrid gantung taw kat kunci kete die...
yeah...aku yang berkuasa...~lalala~
(padahal kalau tak gantung, hantar i blk umah mak bapak i,,=P)


kalau korang suka..selain keychain,,ada mcm2 lg...
click here..ok? chow~




No comments:

Post a Comment