25 May 2010

ini lah yang dinamakan rezeki

hari nie aku joging secara solo...
clap clap...aku pon tak sangka aku boleh bergerak secara solo...
siap tak sangka...poyo!

farrid busy kat ofis...takkan aku nak kacau..
so, biarkan dia membusy dan aku membusy di bukit serindit...hehe
cuci2 mata sikit...hehe...

tak de lah,,,niat pergi bukit serindit memang nak joging...
sebab badan aku dah mula menternak lemak..huhu
lagi pon di bukit serindit, aerobik hari-hari ada..
best..keluar segala peluh jantan...hahaha

masa kat bukit serindit, terpikir jugak aku tiba-tiba farrid ada kat belakang ke...hahaha
berangan tuuueeeee....konon-konon dia buat suprise tapi non addoooo....farrid tue romantik, setahun sekali jer...hehe

eeehhh...nie bukan nak cerita or nak show off aku berjaya joging secara solo...
tapi aku dapat sesuatu selepas joging =)

dekat parking kete...aku tengok akak nie,,memang familiar...
sangat,,,aku jumpa dia banyak kali...
kira jodoh aku lar nie...hahaha gila ko jodoh dgn akak nie...huhu

kalau terserempak dengan pakwe encem tak pe gak..syiookkk....hahaha
boleh aku buat-buat ayu...ehh...tak payah buat, memang dah ayu pon...~lalala~

tak de lar, aku memang selalu nampak akak nie, masa g teman farrid main bowling dulu, ada terserempak jugak, hari tue aku keluar dengan farrid, terserempak dengan dia jugak...
minggu lepas pergi joging dengan farrid nampak dia jugak, tapi bukan aku yang nampak, farrid yang nampak, minggu lepas aku g joging secara rabun..maksudnya tak pakai spek atau lens...huhu
pendek kata asik terserempak jer lar....=P

owh...abaikan aku selalu dengan farrid..dah kata nya aku selalu keluar dengan farrid, maknanya asal terserempak jer, masa tue aku dengan farrid...farrid dan farrid...

akak tue tegur aku..

akak: ko nak balik mana?
aku: balik duyong...(senyum..)

dah bukak kasut semua...aku tegur lar, cakap nak balik kan...budi bahasa budaya kita,,hehe

akak: eh, ko nak buah kwini?
aku: @$@%$%
akak: akak tunggu kawan akak tapi tak datang pulak, dah rezeki ko..ko ambik je lar..
aku: banyak nye kak..
akak: alar, pokok sendiri..ingat nak bg kat member akak, dia tak datang lak..lagipon tk janji nak jumpa...
aku: owh...terima kasih kak..balik dulu...


dah orang bagi...aku ambik jer lar...aku kenal member akak tue..
sebab dia memang selalu berdua...

terima kasih ye kak..semoga dimurahkan rezeki..
baik betul hati akak..


ini lah yang dinamakan rezeki..
tak sia-sia aku bergerak secara solo hari nie...=)

ahmad farrid, esok i bergerak solo lagi ok...ahakz...
tak payah ikut...hehe



No comments:

Post a Comment