04 May 2010

JJR

lokasi: dewan cemara..
masa: pagi..
tarikh: 2hari bulan 4..
situasi: test arab,,

'JJR...JJR'
kedengaran sayup orang memanggil..
aku ignore sambil khusyuk menjawab soalan ujian 3rd language..ARAB..

'JJR..JJR'
sekali lagi kedengaran,,,

'bising je..' kata hati kecilku..
aku menoleh ke belakang sambil merenung tajam kepada seorang pelajar lelaki yang duduk di belakang aku...

'JJR..tgk jawapan bla bla bla(aku dah tak ingat)'

sekali panggil aku daaaa...
rupanya mamat tersebut memanggil aku dengan gelaran 'JJR'
panggil lar cantik molek ke..comel ke =P

baru aku terus pandang =P

dia tak tahu nama aku walaupon dah 2 kali masuk kelas arab sama2..
arab 1 dan arab 2...tapi sebab aku menggunakan kancil bernombor plat JJR &^%&..
mamat tersebut panggil aku JJR,,,chait..



No comments:

Post a Comment