14 May 2010

GaMes FaceBo0k

sekarang aku duduk rumah memang layan game facebook dengan cerita korea...(cerita lama semua aku keluarkan balik, burn je lebih tapi tengok tak hbs2 =P)
antara game yang aku layan, farmville even farmville nie dah lme, tapi aku br main kn, so mcm syiiiooookk pulak...kalau tak main farmville main cafe world...kalau tak social city...aku pusing 3 benda tue jer...

kalau dulu aku suka main petville jer sampai masuk dalam mimpi...ini serius!
tapi sekarang aku tak payah nak risau kalau dolly aku lapa or kena tangkap sebab nya harriz dah amik alih...wakaka...

harriz yang khusyuk main petville

dolly nama pet aku dalam petville...
bila dia blk sekolah...

"imi, nak main patung..."

semalam pulak...

"imi, harriz dah tukar baju patung imi, pastue pakai kan dia benda putih atas kepala(crown lah yang dia maksudkan)..tapi kalau pakai tu kena pergi istana tapi tak de istana lar"

"nanti ada lah istana"

aku pon layan je lar...dia nak main game lain aku tak kasik...kejam ini kakak...
biasalah aku kan kakak....hahhaha gelak syaitooonnnn....




No comments:

Post a Comment