25 May 2010

Dia UmPan Aku makan LaGi...


malam sebelum kena tinggal..

farrid dah umpan aku makan...huhu
tak kasik aku caarik pakwe ler tue =P

korang nak taw die umpan aku makan ape??

jeng jeng jeng...cuba teka...tekaaaa....


kalau pandai korang memang kaki makan lar macam aku...=P
saje nak libatkan korang pon suka makan macam aku....hahaha
lagi-lagi kalau duduk rumah nie, asik duk nak memenuhkan peti ais jer...huhu


aku saje zoom kan ayam nie kasik korang terliur...huhu~
aku makan kat rasamas kat tesco...=)

first time makan kat sini...sajer nak try...
farrid memang selalu suggestkan aku kedai makan..
mana lah aku tak gemok =P

dia kata nak bawak aku g makan ayam penyet..
tak tahu lah bila nak bawak...
asik tengok je orang makan ayam penyet kat blog..
aku nak rasa jugak =P

nie semua gara-gara tengok blog zie madini makan ayam penyet...=P
jeleesss...dia suka makan ayam penyet...=)




No comments:

Post a Comment