07 February 2010

UpDaTe

hitam pergi gambang tak habis lagi..
dah datang pulak hitam sukaneka..
habislar garnier aku...huhu~ ok, krim pencerah memang dah nak habis..
tolong belikan boley??

sabtu hari tue, (hari tue?) semalam lar kan? faculty aku ada anjurkan sukaneka...
macam tergantung pulak ayat aku kan...lantak lar kan.. kan kan,,hehe
aku tak main pon, just jadi urusetia yang setia mengurus..
gambar nye non ado..tapi bile aku dah dapat gambar, aku jaja kat korang k...hehe

minggu nie aku nak balik melaka...yea!!
tak sabar, tak sabar...rinnndddduuuu...
tapi dalam nak balik, hari-hari ada je keje yang kena submit lar, ada test,kuiz bese lar kan...

dan malam nie aku ada kelas ganti...korang ingat tak, kelas operation yang cancel hari tue..
malam nie kena ganti lar...hope aku tak ngantuk time kat kelas..
sebab nya sekarang nie pon aku nye mata dah half..
balik kelas pulak, niat nak study risk management.. dapat habiskan 2 chapter pon, bersyukur lar... test risk hari rabu...selasa malam rabu ada kelas ganti operation lagii...so, harus lar study malam nie k..

go mieza goo...

dan besok jugak ada kuiz arab..lepas hbs study risk, tengok-tengok je kot arab tue..hee~
ohh..now 742pm, aku belom mandi dan solat lagi...
aku chow dulu..nak g kelas ganti mlm nie...daa~

p/s: penulisan aku agak hambar...faktor-faktor nak period kot...hmmm...tak suke perasaan nie...menciikkkk...




No comments:

Post a Comment