05 February 2010

Lu PiKir Lar SenDiri The mOviE

ehem-ehem....ehhheeemmmm...
tibe-tibe sakit tekak pulak..
korang dah tengok movie nie?

lu pikirlah sendiri the movie

apa? belom tengok?
memang lar belom kan? sebab cerita nie keluar kat wayang 11hb2..
hari nie baru berapa hari bulan kan?

tapi kan...nape aku dah tengok ye?? (muka confius+berlagak sket)
korang nie buat-buat blurrr pulak,,penat aku bagi hint taw kat atas tue...
sakit dah tekak aku ehem ehem..hehe

aku dah tengok lar movie tue..(waahh type dengan bangga nyee)
hari rabu mlm kames hari tue...
tak caya? meh aku tunjuk tempat wayangg tue...



ha..tue yang aku wat arrow tue tempat role movie kot mcm kat wayang tue..pasan tak?
alamak..tempat layar lupa nak snap...tapi tak tipu..
sila percaya ok..
act, nie tayangan amal..and dianjurkan oleh kelab pencinta filem UITM Dungun,
seriusly, aku memang tak tahu kelab nie wujud,,teruk nya aku...=(

tapi cukup berbangga (giler..) dapat tengok cerita nie lagi awal daripada korang..hukhuk ( terbatuk!)


kami berlima..

nie no cabutan aku yang tak berapa nak bertuah...0278..
antara kami berlima tak de sorang pon yang sangkut..hampagas sungggooohhh...



best cite nie..nanti nak pergi tengok lagi lar =) fa8..jommm....
korang pon jangan lupa tengok k, minggu depan hari khamis 11Febuari2010
tengok jangan tak tengok..g lar ajak member2,boyfriend, girlfriend, mak ayah, adik,kakak...
sume boleh tengok lar..g ajak pergi cinema yang terdekat..cehhhh...



ada macam-macam pengajaran di sebalik movie nie...
best lar lakonan nabil =)
ada part sedih, kelakar...dan lagi satu ada part berlakon kt uitm...

ups..tercerita lebih pulak..korang tengok lar minggu depan..
tengok taw...daa~~




1 comment:

  1. wah..ada tayangan amal..bez..org len da obsolete dh..hehe..

    ReplyDelete