01 February 2010

PeRJaLaNaN Ke GamBanG TheMe pArK

macammana nak mula ye???
so, cerita bermula dari sini..

kami bergerak dari dungun dalam pukul7 lebih lar lebih kurang...
janji kul645 taw...maisarah siap kejut lagi tue..

maisarah: dah bangun belom?
aku: lagi 2minit alarm org bunyik..(boleh??)

disertai dengan 3 biji kereta, dimana....

cik viva di depan kereta aku...


dan cik kuning di belakang cik kancil..cik kancil tue aku lar...


excited gerak dari pagi takut sesat..=P
tapi before sampai bukit gambang tue...
boleh pulak singgah petrol pum...huwaaa..

pagi tadi tak nak isi minyak penuh-penuh..
bukan aku taw tapi cik kuning tue....



tak sabar nak main air nie...
tapi tetap tersenyum riang....kehkeh...
aku dah siap pakai tshrt tue, kang dah sampai tukar seluar jer..
pakai spek lagi..=) bukan apa, kang senang cepat sikit boleh berendam...

tak sabar...tak sabar..

kemudian, perjalanan diteruskan lagi....
tapiii....ado tapi lagi...


kami berhenti lagi untuk menikmati sarapan pagi..
tapi aku xmkn pon, perut aku kenyang lagi minum air soya..
(ke excited nak main air,,,hahaha gelak besaar,,)

kami tiba di bukit gambang dalam pukul1030..
jauh x perjalann kami?
dari kul730 sampai 1030..
dah separuh perjalanan nak balik melaka taw...

sampai jer bukit gambang....
kami tengok...

hmm...sambung next entry lar....
daa~




2 comments: