16 February 2010

LePaK MaNa yE? kARok ke BowLiNg?

semalam petang aku pergi mendatingkan diri dengan fa8 tapi tak tahu nak pergi mana...
jadi timbul lar dialog nie..

fa8: kita nak pergi mana nie?
aku: kita pergi main bowling nak? dah lama tak main..
fa8: main bowling dah biasa..
aku: tapi syg tak biasa...
fa8: kita pergi karok nak?
aku: alar...syg dah biasa karok...bowling dah lama tak main..

begitu lar lebih kurang dialog aku dengan fa8, bile decide nak pergi lepak mana...
last-last korang taw pergi mana???
alar,,mesti korang dah dapat agak..karok lar...huwaa~~

~act kat sini nak letak gambar fa8 dan aku karok..tapi lambat sangat nak dapat cable dari fa8, aku publish je lar entry nie... ~

kuasa vetor ada kat tangan fa8, aku tak dapat nak buat paaaa....
ikut je lar,,gpon nak try test karok kat MP tue, tak pernah masuk lagi...
mesti dia nak lepas gian, sebab kat dungun aku selalu karok, then sms die.. (jeles lar tue..)
dia kat melaka nak pergi dengan siapa,,kalau bowling die boleh main dengan ofismate die,,
karok dengan siapa?? gelpren die jugak,,,,haha
cian ahmad farrid ye?? tapi nurul emieza tak de sape nak kesian kan,,,

huwaa~~ kampung terbakar nampak asap, hati terbakar siapa yang tahu,,,
hahaha tetibe,...



No comments:

Post a Comment