15 February 2010

JoGiNg uNtUk KeSiHaTaN

pagi tadi aku pergi joging dengan farrid saya =)
untuk kesihatan ye plus mendatingkan diri...hehe
malam tue ada mengiau-ngiau kat farrid..

aku: hari tue abg kata nak joging sama-sama..
fa8: kan abg ckp hari rabu, lupe lar tue..
aku: ye ke? hmm..tak pe lar..
fa8: esok nak joging pagi ke petang?
aku: pagi...(yea!!)

tapi sudah nye bile joging aku yang cepat pancit..haha
1 round pon tak habis,,starting sket2 lar kan..
takkan terus jer non stop..pecah kepala lutut aku...wakaka
alasan jer...huhu~

balik dari joging aku jumpe member time keje lepas SPM kt IPk dulu..
act, aku pon tak ingt sangat muka die,,boleh??
ye lar, sejak keje tue, memang tak pernah jumpe die..dah berapa tahun dah...
dekat 5tahun dah kot..

then, aku dapat nie...



nak kahwin dah kawan aku...
kalau takde aral melintang..saya datang k..=)



No comments:

Post a Comment