03 February 2010

DaUn GeLenGGaNg



owh,,minta maaf atas kekaburan gambar..maklum lar camera hp sajork..

daun gelenggang, korang tahu tak apa function sabun nie?
sabun nie bagus untuk kulit yang gatal-gatal k..
aku tak tipu, sebab aku pon pernah guna dulu..

aku mengalami gatal-gatal apabila peluh sehingga menyebabkan kulit aku kasar dan merah..
mahu tak nya, tangan aku nie garu je bile gatal..
bile dapat garu tue,,nikmat nya..pehhhh...
tapi bile peluh, pedih die..nauzubillahhh...tuhan saje yang taw k..

banyak lagi kegunaan daun gelenggang nie..
lagi satu yang aku ingat, sabun nie sesuai untuk membersihkan kemaluan wanita juga..=)
aku ingat sebab aku kan perempuan =P

harga sangat murah rm2.50, aku beli kat mydin..
lepas je aku guna sabun nie, kulit aku menjadi semakin cantik, tulus, mulus gitu...
sila percaya,,,=P
sabun nie pon boleh digunakan untuk kegunaan seharian..tak semestinya kalau kulit gatal-gatal jer, aku baca kat kotak sabun tue..haha

sabun nie kale die hijau taw, lepas mandi pon habis keluar buih-buih cinta hijau..
bau die pulak macam bau ubat kat spital,,huhu~
aku tahan je r bau die..nak baik kan??

hari tue,,fa8 pon dah merengek-rengek kat aku sebabnya leher die gatal lepas main badminton...manja taw... i likkkkeeee manja-manja nie.....
aku pon belikan lar 1 sabun nie, nak suruh die cuba..
kalau nak suruh die beli, alamat aku dah balik melaka pon idok nye die membeli...
dasar lelaki manja..tetibe..



siap pos ok...dengan setem rm1..baik tak aku???
bukan apa, dah lme2 tak pos2 barang kat die...(alasan tak boleh diterima!)

tapi bile sampai rumah fa8,



aku tak tulis pon kepada: ciku...



7 comments:

  1. hahah..de ke ciku..panggil durian ke tembikai sesuai la kot...ciku kecik beno..
    :p

    ReplyDelete
  2. boleh tlong belikan x sabun 2? siyes nak minta tolong nieyh..pas 2 tolong poskan..sye byar=)

    ReplyDelete
  3. macammana saya nk poskan, klu sy xknl awk...

    ReplyDelete
  4. mntak ym blh?=)

    ReplyDelete
  5. tak boleh..tp u boleh email i =)

    ReplyDelete
  6. salam..aku nak tempah sabun tu boleh x?

    ReplyDelete