28 January 2010

UnDi AdaLaH rAhSiA

hari nie kat u aku ada pilihan raya MPP...
semenjak aku study degree kat sini, aku tak pernah tunaikan tanggungjawab as student untuk mengundi calon-calon MPP..teruk kan?

tapi masa diploma aku rajen wooo pergi, maybe sebab duk kolej kot, suasana lain, semangat pon ada kan, semangat nak mengundi 1, semangat nak cuci mata 1..lagi?
cukup lar tue..ahakz...

sekarang pon dah guna sistem untuk undi..bagus jugak dah ada sistem, atleast tak de lar undian rosak kan? nak kira undi pon senang..maybe sistem tue dah automatically kira kan? who knows??

nak taw apa pasal aku sangat semangat g mengundi kat dewan aspirasi tadi?
sebab 1 of my coursemate tercalon lar,,so, aku dan kawan-kawan lain kenalar support member kan?? =) kema, ada komisen tak? =P

dalam musim kempen, kema ada agih-agih kan sweets nie kat student taw...



nak pancing undi lar beb =) and motto kema ialah "stand for changes"
go kema go,,,ecece...

kitorang dah undi ko taw...ups! lupe lak, undi adalah rahsia...shhhh...hahaha

ini adalah tempat pembuangan kertas...act waktu nie baru lepas mengundi..



gambar gegar + blur..lar =( akak tue nebes kot nak snap gmbar weolz...
owwhhh...weolz antara yang terawal taw pergi mengudi..sangat semangat....
lagi sekali aku lalu kt dewan tue, dah beratur panjang gilooossss...



bekalan yang kitorang dapat, roti + air mineral..hasil daripada menjalankan tanggungjawab as student..hehe
p0y0 je statement...huhuu~

so, kite tunggu je lar result MPP.. =)




No comments:

Post a Comment