22 January 2010

MuKa KaMi MasUk Tb wei...

title entry tak boleh blah kan,,haha dgn muka berlagak plus dgn hidung yg tinggi masa aku type entry nie, wakaka...

harus lar wei..bukan senang muka nak masuk tb,,,
artis tue lain lar kan..sobs0bs0b
tapi bukan lar tv3, 8tv,,,tv1 lagi lar susah kan, sebelah mata pon tak pandang...

sekadar tv dekat TMC jer..hehe
korang taw x TMC tue apa? alar shopping mcm giant tue..
TMC nie ada dekat Mesra Mall..dekat2 area kerteh...
alar, kat terengganu jgk...
so,semalam aku g meronggeng dengan 3 kanak-kanak rebina nie..
maisarah, yuyu dgn een..
saje cuci-cuci mata tapi aku beli jugak =P
tak tahan godaan syaitonnnn wei...

ups,,cuci mata gak wei,,yang keje petronas sume shopping kat Mesra Mall..
tak caya? contoh terdekat, korang tengok lar kat gambar tue sendiri..
yang pakai baju kuning tue, keje petronas lar tue..


curi gambar dari facebook maisarah..

nampak tak yang baju kuning tue?? tue baru perempuan..
laki pon ada wei...wink wink... =P
haa..korang pk lain lar tue, korang nie bukan boleh...aku usha baju petronas lar sambil terkenang, bile lar aku nak pakai baju tue,,,gitu~~

haha lawaking kan tangkap gambar kat sini?
mesti org yang tengok kat cctv tue gelak-gelak tengok kitorang...

nasib baik kitorang comel,,motif mention??



No comments:

Post a Comment